6 priežastys geram miegui, kad pagerinti odos būklę

6 priežastys geram miegui, kad pagerinti odos būklę-min

Grožio miegui skirkite ypatingą dėmesį. Gilus miegas nakties metu gali reikšti gerą odos būklę, nes kai jums trūksta miego, jūsų kūnas pagamina daugiau kortizolio hormono. Padidėjęs kortizolio kiekis gali sukelti padidėjusį stresą ir uždegimą kūne bei pakenkti odos būklei. Ryšys tarp geros odos būklės ir miego gali tapti uždaru ratu, ypač jei turite tokias ligas kaip dermatitas ar egzema, dėl kurių galite susibraižyti veidą miego metu, tai neseniai įrodė „Clinics in Dermatology“ žurnale paskelbti tyrimai.

Prastas miegas gali sukelti padidėjusį streso hormonų kiekį organizme, kurie padidina uždegiminius odos susirgimus, tokius kaip spuogai. Dėl to gali padidėti niežėjimas, kuris sutrikdo miego kokybę. Užburtam ratui tęsiantis, odos būklė ir miego kokybė gali pablogėti. Priešingu atveju, kai gaunama pakankamai kokybiško miego, odos būklė gerėja. Geras ir gilus miegas padeda išvalyti odą, ko rezultate pagerėja odos būkle ir miego kokybė.

Pateikiame 6 priežastis, kodėl miego trūkumas kenkia odos ir apskritai jūsų sveikatai:

  1. Mažina natūralų jūsų odos grožį. Padidėjęs uždegiminių ląstelių kiekis organizme lemia kolageno ir hialurono rūgšties molekulių, kurios suteikia odai skaistumą, papilkėjimą.
  2. Apsunkina su imunitetu susijusias odos problemas. Padidėjęs uždegimas kūne atima iš organizmo galimybę reguliuoti imuninę sistemą, todėl ne tik dažniau susergama, bet ir atsiranda su imunitetu susijusių odos ligų.
  3. Įtakoja grožį. Kol jūs miegate, kūno hidratacija atsistato. Oda sugeba atgauti drėgmę, o vandens perteklius iš organizmo yra pašalinamas. Miego trūkumas lemia prastą vandens balansą, dėl kurio atsiranda maišeliai po akimis ir tamsūs ratilai, taip pat oda tampa sausesnė ir joje atsiranda daugiau raukšlelių.
  4. Greitina senėjimo procesą. Giliojo miego metu augimo hormonų padidėjimas leidžia pažeistoms ląstelėms atsistatyti. Be gilesnių miego fazių, tai neįvyksta.
  5. Prisideda prie svorio priaugimo. Miegas taip pat padeda kontroliuoti svorį, o tai naudinga jūsų odai. Miegant nesijaučiate alkani, o naujausi tyrimai sieja miego trūkumą su per dideliu užkandžiavimu ir kalorijų suvartojimu.

Grožio miegas ne veltui taip vadinamas. Jis turi didelės įtakos organizmui, todėl nederėtų jo aukoti dėl neatliktų darbų ar kitų priežasčių, kurios gali palaukti iki kitos dienos. Leiskite sau pailsėti ir spindėkite grožiu nuo ankstyvo ryto!

Gauk 4€ nuolaidą

Užsiprenumeruok
naujienlaiškį
IR GAUK
4€ NUOLAIDĄ

You have successfully subscribed to the newsletter